About me

Monday, October 21, 2013

Relaks....jangan confuse...

Salam semua :)

Ada yang bertanya, adakah saya sudah tidak berkarya lagi? Ramai juga yang mengenali kami suami isteri adalah pasangan crafter. Relaks, jangan confuse. Kami masih lagi crafters, cuma kami ingin fokus kepada sesuatu yang baru. Sesuatu yang menjadi matlamat saya pada asalnya. Jauh dari bidang quilling yang sangat kami sayangi.

Masih lagi membuat kad, quilling yang sudah sebati dengan kami. Meja kraf kami masih rapi tersusun. Ada masa-masa tertentu,kami akan berehat sambil menggulung kertas. Masih ada passion. Ada perancangan terbaik sebenarnya. Cuma buat masa ini, kami memberi masa untuk diri kami menumpukan perhatian kepada bidang baru ini. Baru tak baru juga. Cuma lebih fokus. Dan blog ini kami takkan biar sepi. Akan sentiasa dikemaskini mengikut perkembangan kami dengan perkongsian yang lebih bermanfaat. 

Saya secara peribadi sangat menghargai sokongan dan dorongan semua. Baik yang comment, Follow atau pun silent readers. Sayang kamu semua.  :)

Jaga diri ya.

#givemanfaatgetsyafaat

photo from : istockphoto

No comments:

Post a Comment

Thank you for the sweet comments.I really appreciate it! Have a good day :)

Lesen Creative Commons
Fayyza Ideas dilesen dibawah Lesen Pengiktirafan-BukanKomersial-TiadaTerbitan 2.5 Malaysia Creative Commons. Sebarang peniruan atau pengeluaran semula adalah dilarang sama sekali dan perlu mendapat kebenaran daripada artis dan pemilik blog.

Visitors